Off Canvas sidebar is empty
  Tuesday, 19 September 2023
  3 Replies
  657 Visits
0
Votes
Undo
  Subscribe
Hello,

I was Billed in August for a renewal on my TZ portfolio+ that was never applied to my license.

So when I saw my license expired, I jump on paid for a renewal and that did not renew my license either.

Then I see I have two charges in paypal now and two subscriptions at fast spring.

Why is this so difficult?

I sent an email to support.

I'd like one of the charges refunded and the other applied the license that should have need renewed in August when paid for.

Can Support help?

The TZ Portfolio+ section is down since the renewal is renewing.
Mike Brandonisio set the post as Critical priority — 5 months ago
Mike Brandonisio set the type of the post as  Issue — 5 months ago
0
Votes
Undo
Hi, sorry for any inconvenience.
I created a new license for the renewal. Please login to your account and check it out.
We will issue the refund for the new subscription ASAP. Please wait for it.
5 months ago
·
#3883
0
Votes
Undo
Hello,

Thank you. I do not see any refund in paypal.

Will you process refund on duplicate payment today?

--

ALSO, Why did the automated payment through FastSpring NOT renew my license? It took my payment, but did not apply to renewal of license.
0
Votes
Undo
Hi, have you received the refund yet?
  • Page :
  • 1
There are no replies made for this post yet.
Submit Your Response
Upload files or images for this discussion by clicking on the upload button below.
Supported: gif,jpg,png,zip,rar
· Insert · Remove
  Upload Files (Maximum 2MB)

Sharing your current location while posting a new question allow viewers to identify the location you are located.

Login